Pagina's

woensdag 12 november 2014

What's in my (everyday) make-up bag?

Al eerder deelde ik wat er allemaal in mijn tas zat, als ik bijvoorbeeld naar de stad ging. Nu leek het mij wel een goed idee om ook mijn make-up tasje met jullie te delen. Hierin zitten alle producten die ik elke ochtend, of bijna elke ochtend, op mijn gezicht gebruik. Op het moment ben ik heel erg tevreden over de producten die ik dagelijks gebruik en dat moest ik natuurlijk wel even met jullie delen!



Ik begin al eerst met mijn crèmes. Als ik foundation draag gebruik ik een serum en een gewone crème. Als ik geen foundation draag gebruik ik een crème en een SPF. 
Op het moment gebruik ik de Clinique dramatically different moisturizing lotion, Balea Aqua vochtigheids serum en Clinque superdefense SPF 25.

Na mijn crèmes is het tijd voor mijn basis. Eerst was ik echt heel erg van de foundation en droeg ik dit elke dag, nu draag ik het alleen nog als ik er zin in heb. Als ik moet werken sla ik het vaak over. De foundation die ik op het moment gebruik is de Moisture SPF 15 foundation van MAC. Als concealer gebruik ik al jaren de Stay all day concealer van Essence in 20 soft beige. Hier heb ik ook een review over geschreven!

Daarna is het tijd om af te poederen. Ik gebruik op het moment de Rimmel stay matte powder in 003 peach glow en de MAC prep+prime CC colour correcting powder in Illuminate
De poeder van Rimmel is echt een compact powder, deze gebruik ik ook op zichzelf als ik geen foundation draag. De poeder van MAC is paars en corrigeert de kleur in je gezicht.
Als blush heb ik mijn favoriet in het tasje zitten, namelijk een MAC blush in Warm soul. Dit is een rood bruine kleur en als ik deze op heb spreekt mijn gezicht veel meer, maar het zorgt ook voor een beetje een shapend effect.

Voor mijn ogen gebruik ik eerst een wimperkruller, waar ik deze heb gekocht weet ik niet meer. Maar wimperkrullers zijn overal wel te koop! Als mascara gebruik ik de Max Factor False lash effect in de kleur Black Brown. Hier vind je de review
Als oogpotlood gebruik ik Catrice longlasting eye pencil waterproof in 010 New kid on the black. Leuke namen heeft Catrice toch altijd!

Dan mijn wenkbrauwproducten. Deze gebruik ik niet op werkdagen, omdat ze mijn gezicht een stukje harder en serieuzer maken. Ik werk in de kinderopvang dus dan heb ik liever geen harde uitstraling. Maar als ik vrij heb dan gebruik ik ze wel erg graag!
Dit is een Bobbi Brown eyeshadow in 29 Cement. Of ik gebruik mijn Pupa eyebrow pencil 01.

Om te zorgen dat mijn wenkbrauwen de hele dag in model blijven zitten gebruik ik de Lash/brow designer van Catrice. Daarnaast epileer ik mijn wenkbrauwen ook regelmatig, daarvoor gebruik ik een pincet van Essence.

Voor mijn lippen gebruik ik een lipbalsem van EOS, die vind ik zo fijn! Als ik over een maandje in Londen ben ga ik hier zeker even voor kijken. 
Ook gebruik ik graag de Tanya Burr lipgloss in Picnic in the park.

Dit was alle make-up die in mijn dagelijks make-up tasje zit en wat ik dagelijks gebruik. Hoe berg jij je dagelijkse make-up op?