Pagina's

maandag 10 november 2014

My food in photo's #3

Ik heb weer een week lang, door middel van foto's, bijgehouden wat ik heb gegeten. Deze week heb ik héél veel lekker voedsel gegeten. Naast dat ik graag zo gezond mogelijk eet, vind ik het ook heerlijk om af en toe wat minder gezond te eten. Dat heb ik deze week ook zeker te weten gedaan!
Om de week heb ik een extra artikel op maandag, namelijk my food in photo's. Ik heb dit zo gedaan omdat ik niet één dag my food in photo's, één dag this was my week en dan één dag ruimte voor een overig artikel. Daarom plaats ik om de week MFIP op maandag. Enjoy!

Ik begin de week weer heel verrassend met één van mijn favoriete ontbijtjes. Namelijk ei met champignons. Dit keer roerbakte ik mijn ei en at ik kastanjechampignons. Daarbij at ik een peer.

Dit is Boer 'n yoghurt van de Zuivelhoeve. In appel kaneel smaak. Zulke lekkere yoghurt vind ik dat, voor af en toe dan wel.

Ik hou van simpel avondeten. Dit keer sperziebonen, rijst en een groente-achtige burger van Albert Heijn. Heel lekker!

Ik had meer foto's gemaakt van mijn yoghurt ontbijtjes, maar zal alleen deze laten zien. Anders wordt het wel erg eentonig. Dit is griekse yoghurt met muesli, gedroogde cranberry's, blauwe bessen en honing. 

Afgelopen week kwam ik tijdens het boodschappen doen een, voor mij, nieuwe vrucht tegen. Namelijk kaki fruit. Ik kon niet wachten om het te proberen, maar was een beetje teleurgesteld. Doordat het heel erg op mango lijkt, qua textuur, had ik de hele tijd het idee dat ik een niet rijpe mango aan het eten was. Hij had namelijk niet zo heel veel smaak. Misschien dat 'ie nog niet rijp genoeg was, maar ik had het idee van wel.

Één keer per week mag ik van mijzelf een boterham met hagelslag en boter eten. Twee dingen die ik sinds ik Bodieboost doe zo veel mogelijk uit mijn eetpatroon heb gebannen. Daarnaast at ik nog een cracker en rijstwafel met komijnekaas. 

Hmm.. Chocolade pepernoten. Nu is het de tijd van het jaar dat ze in de winkels liggen en daar maak ik veel gebruik van!

Nog een slechte snack, wel op een andere dag hoor! Dit waren, een deel van mijn, blokjes nougat. Heerlijk af en toe.

En ja hoor.. Daar is 'ie weer!

Ik had zo'n zin in cup a soup. Jammer genoeg zaten hier meer noedels en croutons in dan groenten. Daarnaast zaten er ook heel veel suikers aan toegevoegd. Voor mij voorlopig geen cup a soup meer..

Bah, vieze foto! Maar hij was niet beter op de foto te krijgen. Het was weer pizza time! Dit was mijn pizza met champignons (hoe kan het ook anders?), tomaten en kaas. Hij was heel lekker!

Ice Macchiato. Ik ben gek op ijskoffies, voorverpakt vind ik hem minder lekker dan zelfgemaakt. Maar nog steeds heel goed te doen :)

Salade van Albert Heijn. Deze was met tomaat, komkommer, sla, olijf, rijst, feta en sperziebonen. Ik vond de sperziebonen en rijst erbij heel gek, en niet zo lekker. Deze salade wordt het niet meer voor mij de volgende keer.

Dat was alweer mijn eten van de afgelopen week! Best wel confronterend. Ik dacht namelijk dat het allemaal vrij gezond was. En ondanks dat het wel allemaal binnen mijn lijnen van Bodieboost past vind ik dat ik veel uit pakjes heb gegeten. Dit vermijd ik graag zo veel mogelijk. Maar ach, ik heb wel heerlijk gegeten deze week! Volgende week weer een nieuwe week.

Wat was het lekkerste dat jij afgelopen week hebt gegeten?