Pagina's

zondag 7 september 2014

Max Factor False lash effect mascara | Black Brown

Hoe ze het doen, dat weet ik niet. Ik probeer veel af te wisselen tussen mascara's, want je weet maar nooit, misschien vind ik wel een nóg betere. Maar nee hoor, die nóg betere vind ik nooit. Ik kom altijd weer terug bij de mascara's van MaxFactor.
Dit keer kocht ik de bekende False Lash Effect mascara, in de kleur Black Brown. In dit artikel wil ik jullie graag laten zien hoe hij eruit ziet op de wimpers, of hij fijn werkt en of ik hem aan zou raden. Benieuwd naar mijn mening? Lees dan verder!
Toen ik deze mascara kocht wist ik niet dat ik de bruin zwarte versie had gekocht. Ik had nog nooit een bruine mascara geprobeerd en hoefde het ook niet perse te proberen, ik baalde wel een beetje dat ik niet de zwarte had gekocht. Zodra je hem open maakt valt het niet echt op dat het een bruine mascara is, hij heet dan ook niet voor niets black brown. Het is namelijk meer een zwarte mascara met een heel donker bruin erdoorheen. Het bruine is in de zon wel goed te zien, zoals je op de foto hierboven kan zien. 

Het borsteltje is gemaakt van siliconen materiaal, dit werkt voor mijn wimpers vaak beter dan mascara borsteltjes met haren. Hier ben ik dus al erg blij mee! 

En dit is het effect van de mascara op mijn wimpers, na het aanbrengen van één laagje. Mijn wimpers zijn van zichzelf donkerblond en vrij kort. Na het aanbrengen van de mascara lijken mijn wimpers lang en vol, zonder een spinnenpoteneffect te creëren. Mijn wimpers worden mooi gesepareerd en toch zien ze er vol uit. Dit is iets waar veel mascara's moeite mee hebben. De False Lash Effect heeft nergens last van! 

Niets is vervelender dan een mascara die vlekt, om de paar uur moet je dan echt even checken of de mascara nog op zijn plek zit. Gelukkig is dit bij de False Lash Effect niet het geval, hij blijft de hele dag zitten waar hij moet zitten en ik heb er geen omkijken meer naar. 

Conclusie
Ben je op zoek naar een mascara die jouw wimpers langer en voller maakt maar ze toch separeert? En naar een mascara die de hele dag blijft zitten waar hij moet zitten? Dan kan ik je deze mascara zeker aanraden!
Ik moet eerlijk zeggen dat ik tot nu toe geen minpuntjes kan ontdekken aan deze mascara en dat ik super enthousiast ben. 

De Max Factor False Lash Effect mascara is voor €16,99 te koop bij de drogist. 

Wat is jou favoriete mascara of mascara merk?