Pagina's

woensdag 10 september 2014

Herfst inspiratie

Je zult er vast nog niet aan moeten denken, maar het zit er toch echt aan te komen.. De herfst! Ik moet eerlijk zeggen dat ik er best wel naar uitkijk. Elk seizoen heeft zo zijn eigen charme. In de herfst zijn dat voor mij de prachtige kleuren buiten, het drinken van heerlijk chai latte's, onder een dekentje films kijken en natuurlijk alle mooie fashion!
Ik heb een aantal prachtige herfst foto's voor jullie verzameld. Hopelijk heb jij dan na het lezen van dit artikel net wat meer zin in het aankomende seizoen!
Het recept van het bovenstaande drankje vind je hier: Vanilla chai smoothie

De herfst betekent donker rode lippen en nagels, zelfgebakken bananenbrood, chai latte en thee. Ook kaarsjes, warme truien, mooie jassen en een goed boek kunnen wat mij betreft niet ontbreken!

Heb jij al zin in de herfst? Wat vind jij het fijnste aan de herfst?

Bron foto's: Tumblr