Pagina's

woensdag 27 augustus 2014

B'day wishlist

Het duurt nog eventjes, maar het komt al wel in de buurt. Mijn verjaardag, 11 september! Om het mijn familie wat makkelijker te maken maak ik altijd een lijstje met dingen die ik graag wil hebben. Zij kunnen dan zelf kiezen wat ze ervan zouden willen kopen en zo blijft het voor mij ook nog een beetje een verassing.
In vergelijking met afgelopen jaren heb ik dit jaar een vrij bescheiden lijstje. Mij leek het leuk om ook met jullie te delen wat er op mijn wishlist staat. Het zijn wel echt dingen die ik wil en die ik, als ik ze niet krijg, zelf ga kopen.

Elk jaar vraag ik een parfum van Marc Jacobs voor mijn verjaardag. Ik vind zijn geuren heerlijk en, de meesten, passen echt bij mij. In augustus heeft Marc Jacobs een nieuwe parfum uitgebracht, namelijk Daisy Dream. Toevallig weet ik al dat ik deze ga krijgen voor mijn verjaardag, en daar ben ik super blij mee!
Verder zou ik graag de Vitamin E serum-olie van The body shop willen. Ik heb hier namelijk al veel goede verhalen over gehoord en zou hem zelf ook wel graag willen proberen.
Ook heb ik de film About time op mijn lijstje gezet. Films die ik mooi vond en die ik graag wil onthouden koop ik vaak op dvd zodat ik ze zo vaak kan kijken als ik wil. About time vind ik een prachtige film, maar heb ik nog niet op dvd.

Nog een dvd, Despicable Me. Mensen die mij kennen weten dat ik niet zo van teken- en animatiefilms hou, maar dat ik echt gek ben op Despicable Me. Deel 2 heb ik al op dvd, maar ik wil deel 1 ook nog erg graag hebben. 
Daarnaast heb ik heel veel goeds gehoord over Power Food van Rens Kroes. De laatste tijd ben ik erg op zoek naar goede en leuke kookboeken om nieuwe recepten uit te proberen. Natuurlijk kan je die ook op internet vinden, maar ik vind vanuit een kookboek koken net zo leuk!
Als laatste staat op mijn lijstje de Remington Pearl Wand. Waarom? Omdat ik simpelweg nog hélemaal geen haartangen heb. Mij lijkt het wel eens leuk om eens iets anders met mijn haar te doen dan wat ik altijd heb. Daarom wil ik graag een krultang.