Pagina's

zaterdag 31 mei 2014

Collective beauty haul: Lush, MAC & BOQZ

De afgelopen weken heb ik flink geshopt. Ik ben twee keer naar Amsterdam geweest, ben wezen winkelen in Eindhoven en ook nog in mijn eigen stadje Nijmegen. In die weken heb ik ook kleding en random dingen gekocht, maar het leek mij leuk om mijn gekochte beauty spulletjes met jullie te delen!

Laten we beginnen met de dingen die ik bij Lush kocht. Ik kom niet zo heel vaak bij de Lush, maar als ik er kom dan kom ik ook altijd wel met iets naar buiten. Sinds vorige week, geloof ik, heeft Lush enkele nieuwe producten uitgebracht. Ik was heel erg benieuwd naar de D'Fluff scheerzeep, deze heb ik dan ook meegenomen.
Bij Lush kocht ik de D'Fluff scheerzeep (€9,95) en kocht ik een Bubble Bar genaamd 'The comforter' (€7,10).

Ik heb natuurlijk ook een aantal dagelijkse producten die ik erg fijn vind en merken waar ik goede ervaringen mee heb. Sinds een aantal maanden, ik denk inmiddels al bijna een jaar, gebruik ik de Rituals creamy foam cleanser. Mijn eerste grote tube is bijna op en ik wilde wel echt een back-up hebben voor als hij opraakt. Ik kan namelijk echt niet meer zonder! Ik kocht een grote tube, gewoon voor thuis, en een kleine tube voor op reis.
Ook ben ik sinds een tijdje helemaal gek op het merk Yes to... Ik had al een shampoo en nachtcrème van de Carrots lijn geprobeerd en deze bevielen zo goed dat ik ook nog wel wat meer producten van dit merk wilde proberen. De dagcrème die ik op dit moment gebruik is bijna op, dus heb ik voor hierna van de Cucumbers lijn een moisturizer gekocht. Deze is o.a. te koop bij de Tuinen.
De Creamy foam cleansers van Rituals (€4,50 en €12,50) en de Yes to Cucumbers daily calming facial moisturizer (€12,99).

In Eindhoven was er een winkel waar ik al vaker over had gelezen, namelijk BOQZ. Zij verkopen allerlei verschillende dingen van allemaal verschillende winkels en merken, onder andere producten van Alice & Jo. Echt heel leuk dat je op zo'n manier toch aan leuke producten kan komen die nauwelijks in Nederland te vinden zijn. Ik nam drie dingen mee waar ik echt heel blij mee ben!
Ik kocht een lipgloss van Tanya Burr in 'Picnic in the Park' (€7,99), een EOS lipbalm in 'Honeysuckle' (€5,25) en de Expert face brush van Real Techniques (€14,50).

En als allerlaatst kocht ik in Amsterdam mijn eerste MAC producten. Ik was eigenlijk helemaal niet van plan om iets bij MAC te kopen maar wilde wel eventjes kijken voor een mooie lipstick. Drie keer raden waar ik niet mee naar buiten kwam... de lipstick. Ik kocht een blush, een poeder en een foundation.
Ik zat nog steeds in mijn eeuwige zoektocht naar de perfecte lichte foundation dus ik wilde graag een nieuwe foundation uit proberen. Ook deed de make-up artist van MAC een mooie blush bij mij op omdat ik op zoek was naar een blush die iets meer op zou vallen en die mooi bij mijn huidkleur zou passen.
Van MAC kocht ik de mineralize blush in 'Warm Soul' (€24,50), de Moisture SPF 15 foundation in 'NC15' (€30,00) en de Prep+Prime CC colour correcting compact powder in 'Illuminate' (€21,50).

Dat was alles wat ik de afgelopen tijd aan beauty heb geshopt. Mocht je nog een review van één (of meerdere) van deze producten willen zien, hoor ik dat graag!