Pagina's

donderdag 15 augustus 2013

Mini shoplog - augustus 2013

Gister ben ik heel even de stad in gegaan om te kijken of de nieuwe producten van Catrice en Essence daar al te vinden waren. Catrice was er al en ik heb daar 3 nieuwe producten van gekocht. Essence was er nog niet, maar ook daar heb ik nog wat gekocht.

Laat ik beginnen met mijn Catrice aankoopjes. Als allereerst heb ik de All matt plus foundation gekocht in de kleur 010 light beige. Hier verschijnt nog een review over aangezien ik hem vanochtend al een keer heb geprobeerd en hij mij erg heeft verrast!



Dan kocht ik nog een nagellak die (volgens mij) al in het assortiment zat. Dit is een Ultimate nudes nagellak in de kleur Don't tell mademoiselle!. Deze heb ik alleen nog niet uitgeprobeerd.
En als allerlaatste van Catrice kocht ik een lipstick - wél uit het nieuwe assortiment. De Ultimate shine gel colour lipstick in de kleur 040 Don't fear the sheer.

Dan kocht ik bij Essence ook nog twee dingen - deze komen dus niet uit het nieuwe assortiment. Als eerst de I love extreme crazy volume mascara. Deze heb ik op blogs al heel vaak voorbij zien komen en ik heb er eigenlijk nog geen negatieve dingen over gehoord. Dus ik ben heel benieuwd!
Dan nog een Long lasting eye pencil in de kleur black fever. Dit vind ik een heel erg fijn oogpotlood en deze heb ik alvast gekocht als back-up voor als de ander op is.
 
Dan was er nog een 2+2 gratis actie van Nivea. Hier moest ik natuurlijk gebruik van maken, de water lily showergel heb ik namelijk al vaak in mijn handen gehad en nu eindelijk meegenomen! Ook kocht ik nog een natural oil douche olie. Daarbij kreeg ik ook nog twee mini shampoos.
De andere 2 producten van de 2+2 gratis actie waren van mijn moeder.
 
Dan als laatste nog iets heel oninteressants: schoolspullen. Ik had alleen markeerstiften en pennen nodig voor school. Deze komen van de Hema.
 
Dat was alles wat ik heb gekocht. Zoals je ziet niet zo heel erg veel maar ik vond het toch leuk om even te laten zien!
 
Heb jij al producten gekocht uit het nieuwe assortiment van Essence of Catrice? Zo ja, wat zijn echte aanraders?