Pagina's

woensdag 21 augustus 2013

Favoriete YouTubers #2

Al eerder heb ik een artikel geschreven over mijn favoriete YouTubers. Dit ging over de buitenlandse YouTubers die ik volg. Het leek mij leuk om ook een artikel te maken over de YouTubers die ik volg uit ons eigen landje.
Ik volg veel "grotere" YouTubers, zoals Beautygloss. Die zullen jullie waarschijnlijk ook al allemaal kennen. Daarom leek het me leuker om een artikel te schrijven over de YouTubers die nog niet zo heel erg (of minder) bekend zijn.


Elise volg ik nog niet zo heel lang, ze is namelijk ook nog niet zo heel erg lang bezig met bloggen en filmpjes maken. Persoonlijk vind ik haar filmpjes echt heel leuk. Ze komt heel spontaan over en vertelt enthousiast over alles. En daarnaast is ze erg eerlijk, wat natuurlijk ook heel belangrijk is.


Gisela is ontzettend energiek en leuk. Als ik haar filmpjes kijk heb ik altijd het gevoel alsof ik haar persoonlijk ken, zo praat ze tegen de camera. Ze plaatst vooral tags, turtorials en DIY's.


Liza volg ik van dit rijtje YouTubers het allerlangst. Ik kende haar YouTube account ver voordat ik haar blog kende. Ik vind Liza echt een hele leuke en lieve YouTuber/blogger. Ze plaatst vooral favorieten filmpjes, shoplogs en vlogs.


Parmis heeft nog niet zo heel lang een kanaal op YouTube, ik ken haar daardoor ook nog niet zo heel erg lang. Maar ik vind haar filmpjes wel erg leuk. Ze heeft vooral favorieten filmpjes, shoplogs en outfits.


Bo is een vriendin van Liza en ik ben ze ook ongeveer tegelijkertijd gaan volgen. Bo maakt hele leuke, wat persoonlijkere, filmpjes. Zo komt haar vriend af en toe ook in haar filmpjes voor. Daarnaast plaatst ze voornamelijk how to's en shoplogs.

Zoals je ziet zijn het er niet echt heel erg veel. Maar ik vind ze stuk voor stuk wel erg leuk. En ik gun ze ook allemaal echt heel veel volgers en kijkers!

Wat zijn jou favoriete (Nederlandse) YouTubers?