Pagina's

donderdag 11 juli 2013

Mijn favoriete YouTubers #1

Naast dat ik vrij veel blogs volg, volg ik ook verschillende YouTubers. Ik volg een paar Nederlandse YouTubers maar vooral buitenlandse. Ik ga jullie in dit artikel dan ook alleen maar mijn buitenlandse favoriete YouTubers laten zien. Als jullie het leuk vinden om ook mijn favorieten uit Nederland te zien, zal ik daar nog een apart artikel over maken. Anders wordt het namelijk wel een héél erg lang artikel.

 
Laten we maar met Joe beginnen. Joe is het broertje van Zoella. Ik volgde eerst Zoë en later ging ik Joe volgen. Ik moet altijd zo hard lachen om Joe's filmpjes, hij is altijd zo grappig. Een van zijn leukste filmpjes kun je zien in de video hierboven: My sister does my make-up. Dit is een filmpje waar Zoë Joe gaat opmaken en elke keer als ik hem kijk moet ik er weer om lachen.
 

Het filmpje wat ik bij het stukje over Joe heb geplaatst lijkt hier heel erg op. Maar wederom vind ik dit ook een ontzettend leuk filmpje en is dit een van mijn favoriete filmpjes van Zoella. Ze heeft natuurlijk nog veel meer leuke filmpjes maar daarvoor moet je maar even een kijkje nemen op haar kanaal! Ze plaatst vooral shoplogs, favorieten video's en filmpjes met andere youtubers. Heel erg leuk!
 
Ik denk dat de meeste van jullie ze wel kennen. Dit is het kanaal van Jack en Finn, twee ontzettend knappe en leuke tweelingbroertjes. Ze maken leuke video's maar updaten niet zo heel erg vaak, wat ik wel jammer vind.
 
Ik volgde Leyla al een tijdje op het kanaal wat ze samen met haar zusje heeft: Luxyhair. Na een tijdje begon Leyla ook haar eigen kanaal. Deze heeft ze nog niet zo heel erg lang, dus er staan nog niet heel veel video's op. Ik vind Leyla heel erg leuk omdat ze heel lief en oprecht overkomt en ik vind haar video's altijd erg leuk om te kijken.
 

Lauren is een meisje uit Australië die haar eigen beautykanaal heeft. Hier plaatst ze vooral turtorials op waar ze erg mooie looks maakt, maar ook hauls en favorieten video's. Ik vind haar persoonlijk erg leuk maar ik denk wel dat er ook mensen zijn die het niet echt kunnen waarderen.
 

Dit is het kanaal van Claudia, een meisje uit Amerika. Claudia heeft echt haar eigen stijl in de filmpjes die ze maakt, wat ik erg leuk vind. Ze plaatst dingen als lookbooks, hauls, tags en nog veel meer!
 
 
Beautycrush is het kanaal van Sammi. Ze plaatst hierop vooral lookbooks, tags en hauls. Ik vind haar video's altijd erg leuk om te kijken omdat ze altijd erg lief en oprecht overkomt.
 
Dit waren een paar van mijn favoriete YouTubers. Deze kanalen hebben vooral te maken met beauty, fashion en vloggen. Maar er zijn ook prank kanalen die ik erg leuk vind (LAHWF, PrankVSPrank en RomanAtwood). En helemaal bovenaan op de foto staan ook nog meer YouTubers die ik erg leuk vind (bijvoorbeeld Pointlessblog en Dicasp).
 
Wat zijn jou favoriete Youtubers?