Pagina's

dinsdag 24 januari 2012

W7 Cosmic Mauve.

Glitters, ik ben er gek op. Glitters op je kleding maar ook in nagellak. Glitternagellak kan je outfit helemaal in een feestelijke stemming brengen. Ondanks dat paars niet helemaal mijn kleur is ben ik helemaal gek op deze feestelijke glitterkleur. Lees verder voor mijn review!



De glitters zijn heel fijn maar vormen op je nagels wel echt een soort van laagje. Het geeft het effect dat je glitters over je nagels hebt gestrooid, maar het voelt aan alsof je gewoon normale nagellak op hebt. Het kwastje is vrij dik en de haartjes zijn niet allemaal aan elkaar gelijk, daardoor steken er een paar haartjes uit. Heel vervelend is het niet, hij pakt namelijk wel heel veel nagellak wat natuurlijk wel fijn is bij een glitterlak, zo heb je niet heel veel laagjes nodig om het dekkend te maken.


Hier heb ik 1 laagje nagellak aangebracht. Jammer genoeg komt de kleur niet goed over op de camera. De kleur is in het echt paarser en de glitters zijn meer glitterig. Ook lijkt het alsof er op mijn pink bijna geen nagellak zit, maar dat komt door de lichtinval. Eén laagje vind ik niet mooi om zo op je nagels te doen omdat de kleur hier nog vrij transparant is maar een laagje is wel prima om over een ander kleurtje heen te doen. 



Zoals je ziet dekt hij veel beter na 2 laagjes. Hij is nu al helemaal gedekt, wat ik eigenlijk heel snel vind. Je ziet er geen nagel meer doorheen en de glitters geven nu echt een heel mooi glitterig effect. Een derde laagje is eigenlijk niet meer nodig, zo is het prima! 
De nagellak van het eerste laagje was zo snel gedroogd dat ik echt al heel snel een tweede laagje aan kon brengen.



Om toch nog even het effect te laten zien heb ik hier 3 laagjes aangebracht. Toch vind ik dit nóg mooier dan 2 laagjes. Hij is nu nog paarser, nog glitteriger en nóg meer dekkend. Dus om echt het optimale uit deze nagellak te halen kun je het beste drie laagjes op doen. Het droogt vrij snel en blijft ook lang zitten. 




Hier laat ik hem nog even zien op drie verschillende kleuren ondergrond. Ik vind hem persoonlijk het mooiste met een paarse ondergrond, maar op een witte of zwarte ondergrond is ie ook echt heel mooi. Het is gewoon echt een pracht nagellak.

Zoals je ziet is het een nagellak vol met pluspunten, een nadeel kan ik eigenlijk (nog) niet ontdekken. 
Deze prachtige nagellak had ik gekregen in de goodiebag van pretty please en kost maar €2,95. Helaas is hij op dit moment uitverkocht, ik weet niet of dat tijdelijk of voor altijd is.

Liefs, Roos.

Wat vind jij van deze nagellak? Wat is jou favoriete glitter nagellak?