Pagina's

maandag 23 januari 2012

Tag; Mijn alfabet.

Deze tag had ik al een paar keer voorbij zien komen en ik vond hem echt heel leuk. Toen ik hem bij Vera zag besloot ik hem over te nemen. Bij deze dus mijn alfabet. 

A. Age: Ik ben 16, sinds september.
B. Best friend: Hmm, lastig! Ik heb een paar hele goede vriendinnen en twee beste vriendinnen, maar daar ga ik niet tussen kiezen. 
C. Chore you hate: Wij hebben thuis (mijn broertjes en ik) elke maand een ander klusje. Het vervelendste om te doen vind ik denk ik om de kamer te vegen/stofzuigen.
D. Dream house: Deze vind ik heel lastig. Ik wil namelijk een huis bij het strand, een rijtjes huis of een wit huisje met blauwe luiken in Spanje. De buitenkant van het huis maakt me eigenlijk niet heel veel uit, als het maar precies is hoe ik het wil. 
E. Essential start of your day: Een lekker warme douche.


F. Favorite color: Roze.
G: Gold or silver: Goud.
H. Height: 1.61 m.
I. Instruments I play: Nothing. Ik wil heel graag nog eens leren piano spelen of drummen.
J. Job title (most recent): Ik heb nog nooit een baantje gehad. 
K. Kids: Geen. Maar dat wil ik wel, ooit. 
L. Life is incomplete without: Het standaard antwoord; mijn familie, vrienden en muziek.
M. Music you always listen to: Als ik iedere artiest op moet noemen waar ik graag naar luister krijg je een hele waslijst, dus dat doe ik maar niet. Mijn favoriete muziek is meestal hiphop en r&b, maar ik kan ook ontzettend genieten van andere muziekstijlen. Mijn favoriete artiesten: Jessie. J, Drake, Lil Wayne, Nicki Minaj en nog véél meer. 


N. Nicknames: Hier komen ze hoor; Toos, Toosie, Soosie, Roosje, Toos werkloos, Koos vriendloos, Poepdoos, Toosje, Roosie. I know...
O. Overnight hospital stays: Gelukkig nog nooit!
P. Phobias or fears: Ik ben bang voor de meeste dieren, met name honden, katten en vogels. Verder ben ik heel snel bang dat ik ziek ben, als ik ergens een bultje zie dan denk ik vrijwel meteen dat het kanker is. 
Q. Quote from a movie: 'You can't change your situation. The only thing that you can change is how you choose to deal with it.' 50/50. 
R. Reason to smile: Als iemand iets liefs zegt, de lach van kleine kinderen, iemand anders gelukkig maken, als er iets gebeurt waarvan je altijd al had gedroomd, flashmobs, mooi weer, zo'n dag dat alles perfect gaat. En nog zó veel meer. 
S. Siblings: 2 broertjes; Gijs en Pepijn.
T. Time you wake up: Dat is nogal verschillend, door de weeks op school zijn mijn tijden namelijk elke dag verschillend. Soms moet ik om 7 uur op andere keren pas om 10 uur. Volgende week begin ik met stage lopen en moet ik elke maandag en dinsdag om 6 uur op (dat ben ik echt niet gewend.). In het weekend sta ik op tussen 10 en 1 uur. Af en toe kan het ook nog wel een paar uur later worden.


U. Underwear: Black.
V. Very important day this year: Oh dat weet ik zo echt niet.
W. Worst habbit: Als ik eenmaal iets in mijn hoofd heb laat ik het niet meer los. Dit kan positief zijn maar veel mensen vinden het irritant aan mij. Ik ben namelijk totaal geen meeloper. Als ik iets niet wil dan gebeurt het ook niet (met af en toe een uitzondering). Maar als iemand naar een feest wil en ik wil het niet, dan zeg ik dat en dan gebeurt dat ook echt niet. En ook als ik iets juist wel wil, dan gebeurt het ook gewoon. Als ik heel graag iets wil bereiken dan zorg ik hoe dan ook dat het gebeurt.
X. X-rays you've had done: Geen, volgens mij. 
Y. Yummy food you make: Ik vind het ontzettend leuk om cupcakes en taart te maken. Maar ook een lekkere salade maken vind ik zeker niet vervelend om te doen.
Z. Zoo animal: Aangezien ik aan haast alle dieren die je in het dagelijks leven tegenkomt een hekel heb zou je denken dat ik ook zeker een hekel heb aan dieren uit verre landen. Maar niets is minder waar, ik ben echt gek op: tijgers, zebra's, flamingo's en aapjes. 

Ik ga verder niemand taggen maar als jij het leuk vindt om deze tag over te nemen, dan mag dat natuurlijk! 

Liefs, Roos.

Bron foto's: www.tumblr.com.