Pagina's

zaterdag 31 december 2011

The VOW.

Ongeveer een weekje geleden ging ik wat trailers bekijken op Front Row. Toen ik deze trailer zag was ik meteen verliefd. Een liefdesfilm met Channing Tatum en Rachel McAdams, het kan haast niet beter. Benieuwd waar deze film over gaat en wanneer hij in de bioscoop komt? lees dan verder. 


Hierboven zie je de trailer van de film. De film gaat over Paige (Rachel McAdams) en Leo (Channing Tatum). Paige en Leo zijn heel gelukkig samen totdat ze op een dag een auto ongeluk krijgen. Paige kan zich niets meer herrineren van wat zich de afgelopen vijf jaar heeft afgespeeld, ook niet dat ze getrouwd is met Leo. Leo en Paige gaan op nieuw daten en proberen de gevoelens van Paige terug te brengen.


The vow komt in Amerika uit in Februari, in Nederland weet ik niet wanneer hij in de bioscoop komt maar dat is denk ik rond Maart.

Liefs, Roos.

Ik ben heel erg benieuwd naar deze film, en jij?

Bron foto's en informatie.