Pagina's

zondag 6 november 2011

Shoplog, 5 november 2011.

Na een drukke week gehad te hebben vol toetsten vond ik dat ik mezelf wel eens mocht verwennen door lekker te gaan shoppen. Met een lijstje in mijn hoofd van dingen die ik wou en moest hebben ging ik naar de stad. Bijna alles wat ik wou heb ik gekocht, kijk je mee? 
Van te voren waarschuw ik alvast even voor de slechte kwaliteit van de foto's! 


Deze blazer wou ik al een tijdje, ik had hem een tijd geleden alweer in het boekje van de H&M gezien. Toen ik in de winkel was was hij er alleen nog maar in maat 40. Helemaal vergeten dat ik die blazer zo graag wou liep ik de H&M binnen, waar ik deze blazer zag hangen. Alleen maar in maat 36! Ik ben er heel blij mee. Deze was volgens mij €29.95

Ook vond ik het wel weer tijd om nieuwe broeken te kopen, ik ben zelf helemaal fan van de broek legging, jegging, hoe je het ook wil noemen! Bij de Only hadden ze allemaal verschillende kleurtjes, van felblauw naar donkerbruin en zwart. Ik koos voor een bruine / taupe kleurtje en een zwarte (niet op de foto). Ze zaten heel fijn en ik nam ze mee voor €16,95. Dat is helemaal niets toch?! 
Ik heb alleen áltijd dat broeken in de winkel helemaal goed zitten en dan heb ik ze thuis aan en dan zijn ze opeens véel te groot, jammer genoeg heb ik dat met deze ook. 

Bij de H&M kocht ik ook nog een bruin (nep) leren riempje. Ik had laatst een groot oversized vest gekocht waar ik nog een riempje voor nodig had. Zulke riempjes vind ik erg leuk en passen bij veel soorten dingen, ik kocht deze voor €4,95

Toen ik allemaal swatches zag van deze prachtige Chanel Paradoxal dupe moest ik hem toch echt hebben. Het is een hele mooie paars/bruine kleur met een paarse shimmer. Hier komt natuurlijk nog een review van! Deze kostte zoals alle Catrice nagellak €2,49.

Ik wou graag een nieuwe poeder proberen en had allemaal goed reviews gelezen over de Catrice Skin finish compact powder. Ik weet alleen niet of het wel de goede kleur is, maar daar kom ik nog wel achter. Deze kost: €3,99.


Dan het gene waar ik het aller-blijst mee ben: Mijn UGG's! Een paar jaar geleden vond ik ze echt verschrikkelijk lelijk, maar ik ben ze mooi gaan vinden. En ik weet dat iedereen er mee loopt en dat ze duur zijn. Ik heb er een hekel aan om dingen te kopen die iedereen heeft: UGG's en vans zijn een voorbeeld. Maar UGG's zijn warm, mooi en ze lopen fijn. 
Ik was na lang twijfelen toch van plan om donkerbruine UGG's te kopen. Toen we de winkel aankwamen was er een meisje donkerbruine UGG's aan het passen, ik vertelde de winkeldame dat ik die ook graag wou passen. Maar die het meisje had waren de allerlaatste! Ik zei in mezelf: 'alsjeblieft! koop ze niet!' Maar ze kocht ze jammer genoeg wel. Nou ja, ik had pech gehad! Toen ik vroeg naar de zwarte UGG's (die ik ook wel echt heel mooi vond) zei de vrouw van de winkel dat ze ze alleen nog maar in maat 37 hadden. En dat was mijn maat! Na ze gepast te hebben en er even op rondgelopen te hebben liep ik een halfuur later met een lach op mijn gezicht en een grote schoenentas de winkel uit. 

Dit waren mijn aankoopjes, wat vind je er van?

Liefs, Roos.