Pagina's

vrijdag 11 november 2011

From dusk to dawn.


Bruin, paars, grijs, welke kleur deze nagellak nou echt precies is is moeilijk te zeggen over deze Paradoxal dupe. Na allerlei swatches van deze nagellak te hebben gezien moest ik hem toch echt hebben. From dusk to dawn is veranderd van een bruin, licht paars achtig kleurtje naar een mooie donkerpaarse kleur. Benieuwd naar mijn mening over deze nagellak?



Als allereerste echt sorry voor mijn slechte nagellak kunsten, de laatste tijd gaat het niet zo goed meer met nagellakken. 
From dusk to dawn is een kleur die echt bijna perfect is aan de Chanel Paradoxal nagellak. Echt een goede (goedkope) dupe dus. In het licht is het een donkerpaarse kleur met een prachtige lichtpaarse shimmer. In het gewone daglicht (zonder zon of een lamp) is het een donkerpaarse kleur die soms naar donkerbruin of -grijs neigt. Alle foto's in dit artikel zijn met de flits gemaakt omdat je dan goed de mooie shimmer kunt zien, hoe de kleur is in gewoon licht was moeilijk op de foto te krijgen helaas. 

De nagellak lakt heel fijn zoals ik gewent ben van Catrice. Na een laagje is hij op sommige nagels nog een beetje sheer dus dan is er nog een tweede laagje nodig, maar bij de meeste nagels lakt hij al goed in een laagje. Als het toch nodig is om er twee laagjes op te lakken betekent het niet dat hij dik en stroperig wordt. Hij droogt erg snel wat voor mij erg belangrijk is omdat ik er anders al meteen deukjes in heb zitten.
Het enige probleem wat ik kan ontdekken aan deze nagellak is dat ik niet kan stoppen met kijken als ik hem op mijn nagels heb. Wat mij betreft is deze nagellak echt een aanrader!

Liefs, Roos.

Wat vind jij van dit kleurtje?