Pagina's

zaterdag 12 november 2011

French Lily.

Vandaag wil ik jullie kennis laten maken met een mooie webshop genaamd French Lily. De eigenaresse Liesbeth maakt met veel plezier prachtige siraden die geïnspireerd zijn op niets minder dan Frankrijk. Denk aan oudroze, natuursteen, parelmoer en vintage materialen. Ze verkoopt armbanden en kettingen, maar ook voor mooie en unieke oorbellen kun je hier goed terecht. Ik heb een armbandje ontvangen van Liesbeth en ga jullie in dit artikel wat foto's en informatie geven over de webshop.



French Lily heeft verschillende collecties waardoor er voor iedereen wel wat wils bij zit. De 'Bohemienne de Paris' collectie sprak mij erg aan. In deze collectie zitten veel verschillende soorten unieke armbanden, kettingen en oorbellen met allemaal paarsachtige, roze en bronze tinten. 

De armband die ik heb ontvangen is de 'Bohemienne Lilac bracelet'. Deze armband bestaat uit een beetje Lila/Blauwe ronde kraaltjes met een leuk vintage effect. De drie middelste kralen (de grote) zijn Tsjechische kralen die ik persoonlijk echt heel mooi vind. Ik heb altijd wel iets met vintage effect en bij deze armband komt dat ook wel naar voren. Deze armband kost €14,95 wat helemaal niet duur is voor zo'n parel van een armband.




Is Lila niet helemaal jou kleur maar ben je op zoek naar een mooi siraad? Dan zijn er ook nog roze, blauwe, turquoise en nog veel meer kleurtjes. Ook aan vormen is er genoeg variatie; zo zijn er roosjes, hartjes, pareltjes.. écht van alles!
De prijzen op French Lily variëren van rond de €5,00 tot in de €20,00 wat natuurlijk hélemaal niet duur is vind ik. 
Ook een leuk feitje is dat French Lily vermeld staat op de site Flavourites, waar allerlei leuke webshops op staan. En nog iets heel leuks je betaald geen verzendkosten. 

French Lily is het wat mijn betreft helemaal waard en ik ga er zeker weten nog een keer wat bestellen! 

Liefs, Roos.

Hou trouwens mijn blog goed in de gaten! Er komt namelijk binnenkort een leuke winactie online! Wat het is houd ik nog even geheim.