Pagina's

zondag 16 oktober 2011

Dagelijkse make-up

Mijn make-up routine verschilt vaak, het is zo zonde om al die producten maar ongebruikt in je stash te laten liggen. Ik vind het erg leuk om af te wisselen met producten. In dit artikel laat ik jullie zien welke producten ik het meest gebruik en ik dagelijks op mijn gezicht heb zitten. 

Ik begin met de basis producten, een goede basis vind ik erg belangrijk. 
Als allereerst (na mijn gezicht gewassen en gereinigd te hebben) breng ik mijn dagcrème aan. Dat is de dagcrème van Dr. van der Hoog, hij is vettig dus hij voed mijn huid, maar niet te vettig, hij trekt snel in. 
Als de dagcrème helemaal is ingetrokken breng ik primer aan, Catrice prime and fine. Eerst gebruikte ik geen primer maar sinds ik een primer gebruik merk ik dat mijn foundation echt beter blijft zitten.
De licht blauwe/paarse rand onder mijn ogen werk ik weg met concealer. Hiervoor gebruik ik de Essence stay all day concealer.

Als ik de basis heb gedaan ga ik aan de slag met de foundation: L'oreal true match foundation. Ik gebruik hiervoor een platte foundation kwast, dat vind ik niet heel fijn werken, ik ben nu druk op zoek naar een goede foundation kwast.
Na de foundation breng ik een poeder aan om de foundation te matteren en langer te laten zitten. Dit breng ik aan met een poeder/blush kwast van Essence. 
Daarna breng ik een blush aan, die wissel ik vaak af met andere blushes. Degene die ik het meest gebruik is Catrice multi color blush. Deze breng ik aan met een blush kwast van de H&M. 

Dan ga ik aan de slag met mijn wimperkruller, deze is van de Claires. Ook dit gebruikte ik eerst niet, maar ik vind het wel fijn werken, ik heb van mezelf niet hele lange wimpers en hiermee maak ik ze toch een beetje langer. 
Daarna gebruik ik een mascara, degene die ik op dit moment gebruik is de Maybelline Colossal volum' Cat eye. 
Als laatste gebruik ik een lipgloss, op dit moment gebruik ik de Essence stay with me lipgloss. Deze wissel ik ook veel af met lipsmackers of labello's. 

Iedereen heeft een andere make-up routine, dus als jij het helemaal anders doet dan zegt dat natuurlijk niet dat dat niet goed is. Het ligt er aan wat jij fijn vindt en ik vind deze routine erg fijn werken.

Liefs, Roos.

Op welke volgorde doe jij je make-up?