Pagina's

woensdag 28 september 2011

Marc Jacobs - Daisy

Bij het artikel waar ik jullie mijn verjaardagscadeaus schreef ik ook over mijn nieuwe parfum Daisy. Ik vind het zo'n lekkere parfum dat hij het wel waard is om een stukje over te schrijven. Benieuwd naar deze lekkere parfum? Lees verder.


Het doosje alleen is al mooi, die lieve roze kleur met die schattige bloemetjes, echt helemaal mijn ding. Maar de doos is niets vergeleken met het flesje zelf, die is nóg mooier.


Zo'n mooie dop heb ik nog nooit gezien!

Je hebt de gewone Daisy, en je hebt de Daisy eau so fresh, zoals je ziet heb ik die laatste. Dit is een frissere variant van de gewone Daisy parfum. Ik ben zelf niet zo goed in het beschrijven van geuren, maar ik zal het proberen. Het is een bloemig geurtje (de bloemen op de dop zeggen het al) maar tegelijkertijd ook een beetje een pittige geur.

Dit is hoe de geur is opgebouwd:

Top: rode grapefruit, frambozen, groene bladeren en peer.
Hart: viooltjes, wilde rozen, appelbloesem, lychee en jasmijnbloemblaadjes.
Basis: muskus, pruim en cederhout.

Naast mijn favoriete parfum Rose the one, heb ik een nieuwe favoriet gevonden, Daisy. Ik heb de fles van 75 ML, die kost: €63,00. Ik snap dat veel mensen dit best aan de dure kant vinden, het is dat ik hem heb gekregen anders had ik er waarschijnlijk nog even over na moeten denken of was ik voor een kleinere variant gegaan.

Ik ben helemaal tevreden over deze parfum! Lijkt het jou een lekkere parfum? En zou jij hem zelf hebben gekocht?

Liefs, Roos