Pagina's

woensdag 17 augustus 2011

Mijn lipstash.


Mij lijkt het leuk om mijn stash in allemaal delen aan jullie te laten zien. Niet in een filmpje maar in foto's. Wat ik nu ga laten zien is het eerste deel: mijn lip stash. Verwacht daar bij; lipbalsem, lipgloss en lipstick. 



Mijn lipbalsem in portjes, ik ben zelf het meest gek op de blauwe vaseline en de i love.. strawberries & milkshakes. Mijn lipstash is niet zo heel erg groot maar er zitten wel producten tussen die ik met veel plezier gebruik.


Dan mijn labello's, ik heb twee dezelfde, pearl and shine, als ik het goed heb. En in het midden heb ik nog melk en honing, deze gebruik ik erg vaak.


Mijn lipgloss in tubes, deze gebruik ik niet heel veel. Alleen de eerste van h&m wel, maar de rest niet echt. De helemaal rechtse, van Miss helen is trouwens wel heel erg fijn.



Ik hou van Lipsmackers! Ik heb een keer Strawberry banana gekocht, en vond die zo lekker dat ik er nog meer heb gekocht. Inmiddels zijn er al 2 of 3 op of kwijt. 


Ik heb niet heel veel lipsticks, maar wel veel verschillende merken. Ik ben niet echt een lipstick mens, maar de kleuren die ik heb zijn toch wel allemaal een beetje gedurft. 


Van mijn lipsticks gebruik ik het mees die van Pupa, Catrice en Etos. 


Dan als laatste mijn lipgloss in gewone 'potjes'. Die helemaal rechts, van Artdeco is mijn favoriete. Helaas is ie gevallen en is de dop kapot, dus nu zit er een lelijk wit ding, maar dat maakt de lipgloss zelf niet minder mooi. 


Jammer genoeg zijn de kleuren niet precies over te brengen op de foto. Maar die van Artdeco en Clinique vind ik denk ik het mooist. 

Ik weet dat het niet heel groot is, maar ik hoop dat jullie het leuk vonden om te zien. 
Heb jij een grote lipstash? Wat is je lievelings product voor je lippen?