Pagina's

woensdag 24 augustus 2011

H&M nagellak.


Toen ik deze nagellakjes bij de H&M zag staan besloot ik ze gewoon te kopen. Ook al heb ik al redelijk wat nagellak, ik vond ze erg leuk, en de kleurtjes had ik nog niet, op een na dan. Benieuwd wat ik van deze nagellak vind? Lees dan verder!



De goude dop geeft de flesje een girly-uistraling, wat ik erg leuk vind. De kleurtjes zijn ook erg leuk, op de mosterd kleur na, die vind ik wat minder. 


Ik ben echt verbaasd over de kwaliteit van deze nagellakjes, wat lakken ze fijn! De meeste dekken na een laagje al helemaal perfect. De kwastjes lakken erg fijn, en de flesjes zijn ook nog eens heel mooi. 
De kleuren heten trouwens, van links naar rechts: Mustard, Petrol, Purple, Berry en Coral. 


De foto is niet zo heel mooi, dat komt omdat het super slecht weer was buiten en het was helemaal donker, dit was de enige foto waar de kleuren echt op lijken!
Zoals ik al zei vind ik de kleuren echt heel leuk, de mosterd-achtige kleur vind ik wat minder, die zal ik niet zo heel veel dragen denk ik. Ik heb voor deze 5 nagellakjes €5.95 betaald, niet heel duur vind ik. Wat mijn betreft zijn deze nagellakjes echt aanraders, mooie flesjes, mooie kleuren, lakken en dekken goed en ze zijn niet duur!

Wat vind jij van deze nagellakjes?
Liefs, Roos