Pagina's

maandag 29 augustus 2011

Essnce cracking topcoat.



Yaaay! Eindelijk heb ik hem! Ik heb het over de Essence cracking topcoat. Ik wou hem al heel lang, maar telkens als ik in de kruidvat was was hij uitverkocht. Nu was ik er laatst weer en waren alle schappen net bijgevuld, dus ik had geluk!


Het flesje zelf vind ik ook leuk, op de dop zitten ook krasjes, net als op de nagellak zelf. Erg leuk.

Dit is de nagellak op mijn linkerhand, sorry dat hij op sommige plaatjes al gechipt is, maar hier had ik hem al een paar daagjes op! Als ondernagellak heb ik op: Princess Rule! van OPI.

Dit is hem op de linkerhand, hij krakt heel goed, dat had ik echt niet verwacht om eerlijk te zijn. Vooral bij de duim vind ik het resultaat erg mooi.

Ik heb eigenlijk helemaal geen minpunten over deze nagellak, hij krakt goed, blijft redelijk lang zitten en de prijs is laag, €1,80. Ik ben heel tevreden!

Wat vind jij van deze nagellak?
Liefs, Roos