Pagina's

donderdag 11 augustus 2011

Catrice multi-colour blush.


Dit is denk ik mijn favoriete blush, ik had deze al eerder maar toen zag het product er nog anders uit. Ik gebruik deze nu ongeveer een jaar, en de kleur vind ik gewoon echt prachtig.




Zo kun je de blush beter zien. Ik vind de structuur heel erg mooi, er zijn vier kleuren, schuin onder elkaar. De kleuren zien er nu wel wat anders uit dan als je ze swatcht. 


Hier zie je de nieuwe en de oude versie van de blush. De linker is de nieuwe, de rechter is de oude. Zoals je ziet heb ik de oude veel gebruikt. Als ik moet kiezen vind ik de nieuwe versie wat mooier. De verpakking is wat luxer, en ook de blush zelf heeft een erg luxe uitstraling. Al is er geen verschil in de kleuren zelf.


Jammer genoeg zie je de kleuren niet heel goed. Vooral de lichtste kleur helemaal rechts is nauwelijks te zien. Hoe ik het op de hand heb gedaan, is het van links naar rechts van boven naar beneden, als je snapt wat ik bedoel. De linkse twee kleuren lijken erg donker, maar als je alle kleuren mengt dan valt het erg mee.


Dit is de kleur gemengd. Jammer genoeg zie je de kleur niet heel erg goed, maar toch wel een beetje. Ik vind de kleur zelf heel fijn, hij is niet te donker en niet te licht. Ik heb hem trouwens in de kleur: Riviera Rose.


xxxx.
Wat vind jij van deze blush?