Pagina's

donderdag 23 juni 2011

Shoplog vrijdag 17 juni 2011

Vandaag heb ik wéér een shoplog voor jullie. Twee artikelen hiervoor kon je al lezen over een ander shoplog, maar ik heb dus weer een nieuw shoplog van vorige week vrijdag. Dit shoplog is van de kruidvat, H&M, de Six en de Hema.

Eindelijk kon ik hem vinden! Ik was al heel lang op zoek naar deze Essence express dry drops, maar in het Kruidvat filiaal waar ik normaal altijd naar toe ga hadden ze hem niet. We hebben 5 Kruidvatten in de stad, dus ging ik nog even naar een andere waar ze deze wel hadden. Ik heb hem inmiddels al geprobeerd en hij is echt heel fijn, mijn nagels drogen heel snel! En dat voor maar 1,99. 

Dan een nagellak van de Hema. Ik moet eerlijk zeggen dat ik normaal echt niets heb met de make-up van de Hema. Ik koop er af en toe mijn kwasten maar daar stopt het dan ook. Ik had al gelezen over dit lakje, en toen ik hem zag staan in de Hema kon ik hem niet laten liggen. Ik heb al wel licht blauwe kleuren, maar ik ben al heel lang op zoek naar een echte baby blauw, en deze is dat precies! Deze kost: 2.50.

Dan kocht ik nog een nagellakje bij de Kruidvat. Vaak als ik nail-art doe gebruik ik een witte ondergrond. Dit vond ik dus erg handig om te hebben. Dit is Snow motion, van Catrice. Deze kost net als de andere lakjes van Catrice 2.49.

Ik heb de Essence Stampy set al een tijdje, maar nee ik had er nog geen lakjes voor. Sinds een tijdje heb ik ook Konad gekocht, die vind ik namelijk fijner dan de Stampy set van Essence. In ieder geval ik heb voor beide deze lakjes gebruiken, en bij allebei werken ze erg goed. Deze lakjes zijn 1.49 per stuk.

Ook kocht ik nog een foundation van Catrice. Ik had al heel veel gelezen over deze foundation. De foundation die ik op dit moment gebruik is bijna op, ik wou die eigenlijk nog een keer kopen. Maar ik had er toen te weinig geld voor dus besloot ik om een keer iets anders te proberen. Deze kost: 5.99.

Bij de Six kocht ik deze oorbellen. Ik vind grote knopjes heel erg mooi en toen ik deze zag kon ik ze echt niet laten liggen. Ze zijn zó mooi! Ze hangen als het ware een beetje onder je oor. Deze waren: 5.95.

Dan kocht ik nog een paar oorbellen bij de Six. Deze zijn ongeveer net zo groot als de blauwe en hangen ook onder je oor. Ook deze vind ik erg mooi, deze zijn wel een euro goedkoper: 4.95.

Ik ben echt heel blij met deze ring. Ik wou al heel lang zo'n kruis ring. Ik vind het alleen wel jammer dat hij best wel klein is. En je zou het misschien niet zeggen maar ik heb hele dunne vingers, deze ring is maat S en hij is nog te groot, dus dat is wel jammer. Hij is wel echt heel mooi, ik heb hier 4.95 voor betaald. Ook deze kocht ik bij de Six
De kassavrouw had alleen een foutje gemaakt dus in plaats van 15.85 heb ik iets van 11 euro betaald. 


Dan kocht ik bij de h&m een zwart t-shirt. Hij heeft een soort van bronskleurige knoopjes, en hij zit heel fijn. Hij is niet heel speciaal, maar wel heel makkelijk te combineren met andere dingen. Deze kost: 9.95

En als laatste kocht ik dit mooie jurkje. Hij pas helaas niet helemaal op de foto. Hij is heel simpel maar zit ongelofelijk fijn! Hier betaalde ik 9.95 voor.

Ik heb nog even een foto gemaakt van de print op het jurkje. Je kan het niet heel gezien maar het is wit met donkerblauw.  

Wat vinden jullie van de spulletjes die ik heb gekocht?
xxxx.