Pagina's

zaterdag 4 juni 2011

Shoplog 4 juni 2011

Woensdag was ik met een vrienden van mij naar de stad geweest. Het was al weer een tijdje geleden dat ik voor het laatst met haar naar de stad was geweest. Maar het was wel heel gezellig!
Ik heb niet echt heel veel gekocht. Want ik was ook niet van plan om veel beauty producten te kopen, mijn make-up lades zijn overvol aan het raken.
Ondanks dat ik niet veel heb gekocht wou ik het jullie toch nog even laten zien!

Als aller eerst een rokje van de h&m. Het is gewoon een basic zwart rokje. Ik was al een tijdje op zoek naar zo'n rokje. Het is namelijk fijn te combineren en helemaal niet duur. Deze kost € 4.95

Ook kocht ik bij de h&m een armbandje. Dit zijn gewoon verschillende bandjes met een sluiting. Ik vond hem heel mooi. Ik hou wel van zulke armbandjes, de bedeltjes vond ik ook erg leuk. Je had deze ook nog in andere kleuren, bruin en roze en nog een volgens mij. Deze kost € 2,95.
 
Deze vond ik zo leuk! Ik had hem al eerder gezien, maar had toen geen kleedgeld bij. Dus kocht ik hem nu. Ik weet niet precies wat het is, een hemdje of een jurkje. Maar ik draag hem als jurkje want daar is hij lang genoeg voor. Hij was afgeprijsd van € 14,95 naar € 7,95.

Ook kocht ik deze doekjes. Het zijn doekjes die je over je gezicht of handen kunt halen, als het warm is. Ik heb ze in een meloen geur, maar er zijn ook nog andere geuren. In een pakje zitten tien doekjes en het kost €0,95.

Deze lipgloss ruikt zo lekker, tenminste dat vind ik. Hij is erg zoet, dus je moet er van houden. Het heeft een abrikozen en perzik geur, zoals je ook kunt zien op de verakking. Hij is erg fijn en ruikt lekker. Het is € 2,95.

En als laatste bij de h&m kocht ik een body scrub. Ik heb al heel lang geen scrub gehad, en ik vond het maar weer eens tijd om er een te kopen. Ik vond de verpakking super leuk, en hij ruikt ook erg lekker. Er zit 200 ml in de fles, dus dat vind ik nog best veel. Je hebt namelijk niet heel veel nodig per scrubbeurt. Deze kostte € 2,95.

Ik heb opeens echt heel veel met rokjes en jurkjes, terwijl ik dat voorgaande zomers nooit had. We gingen even bij de Vila kijken, en ze hadden zo veel leuke dingen! Ik koos voor deze mooie rok. Het is een erg lange rok die best wel groot uit valt. Deze mooie rok kost: € 24,95. Wel even wat anders dan bij de h&m, maar dat maakt helemaal niet uit.

Als laatste kocht ik bij de kruidvat nog een bronzing blush van essence. Je had er een voor blonde mensen en een voor mensen met bruine haren. Ik nam die mee voor blonde mensen, aangezien ik zelf blond ben. Deze was € 2,89.

Verder kocht ik ook nog een broek bij de h&m, gewoon een blauwe van een soort spijkerstof. Maar die was ik vergeten om op de foto te zetten. Ik heb niet heel veel make-up gekocht, maar ik denk dat ik dat de volgende keer wel weer meer ga doen.

xxxx.