Pagina's

maandag 20 juni 2011

review Essence stay with me long lasting lipgloss.

Gister in mijn shoplog zag je deze lipgloss al voorbij komen, vandaag krijgen jullie een review te zien over deze lipgloss.

Dit is de buitenkant van de lipgloss. De verpakking is redelijk simpel, daardoor vind ik het er best luxe uit zien. De huls is klein, waardoor het makkelijk mee te nemen is. 
Dit is het kwastje. Ik vind het een hele gekke vorm, zoals je kunt zien zit er midden in een soort deuk. Aan de ene kant is het heel fijn, maar aan de andere kant vind ik het vervelend. Er blijft niet heel veel lipgloss aan het kwastje zitten, daardoor moet je meerdere keren terug met het kwastje in de lipgloss, dat vind ik wel een klein minpuntje.

Dit is de lipgloss geswatcht op mijn hand. In het echt is de kleur iets anders, maar hij is heel moeilijk vast te leggen met de camera. Ik vind het wel een erg mooie kleur. 

Dit is de kleur op mijn lippen. De kleur is net iets anders dan mijn eigen lipkleur en er zit meer glans in. Het is dus niet een heel opvallende kleur, maar het voegt wel iets toe.

Dit is trouwens de kleur: My favorite milkshake. En hij kost: 1,99. Je hebt deze lipgloss ook nog in andere kleuren.

Mijn mening is niet heel duidelijk uit dit artikel te halen dus zal ik hem nog even hier zetten: Ik ben erg tevreden over de lipgloss, ik vind de kleur erg mooi en hij brengt fijn aan. Ik vind het alleen wel jammer dat er niet heel veel lipgloss aan het kwastje blijft zitten, maar dat is dan ook het enige minpuntje.

Heb jij zo'n lipgloss in je bezit? Zo niet, lijkt ie je fijn?
xxxx.