Pagina's

woensdag 15 juni 2011

GESLAAGD!

Oh jongens, ik ben zó blij! Om drie over twee, werd ik gebeld door mijn mentor, met de mededeling dat ik ben geslaagd! Ik ben geslaagd met een 8, drie 7's en twee zessen.
Ik schrok wel, de gene die niet waren geslaagd werden als eerste gebeld, en hij begon om 2 uur met bellen, dus ik dacht toen ik dus drie minuten over twee werd gebeld van, oh nee ik ben gezakt!
Maar gelukkig ben ik nu geslaagd, ik ben zo blij.

Sorry trouwens dat ik al een paar dagen niks heb gepost, zoals jullie al konden lezen heb ik namelijk een nieuwe camera, en er zijn wat dingen waardoor ik niet weet hoe ik mijn foto's op de computer moet zetten.
Dus als het niet lukt dan maak ik even weer foto's met mijn oude camera, maar ik zou zo snel mogelijk proberen om de foto's op de computer te krijgen.

Liefs, Roos


Heb jij examen gedaan? Weet je al of je bent geslaagd?