Pagina's

donderdag 5 mei 2011

Shoplog Den Bosch deel 2: Kruidvat

Als eerst een heel mooi lakje van Catrice. Deze collectie is helaas (nog) niet bij mij in de Kruidvat, maar gelukkig was die er dus wel in Den Bosch, ik vind dit namelijk een heel erg mooi kleurtje. Ik hou normaal eerlijk gezegd helemaal niet van paars, maar deze is heel erg pastel dus dat vind ik wel mooi.
Hij is van de Limited edition: Enter wonderland. En hij heet: Lavenderlicious.
Hij kost zoals meestal de nagellak van Catrice: 2.49

 
Ik was hier al een tijdje naar op zoek, maar ook deze hadden ze niet in Nijmegen. Dit is de smokey eyes brush van Essence. Ik had nog geen blending brush, en deze lijkt me daar wel fijn voor.
Deze was: 1.29


Ik ben echt gek op labello, ik vind het zo fijn! Het heeft niet heel veel geur maar gewoon een lekker subtiel geurtje, dat vind ik wel fijn.
Deze was: 2.99


Dit is een wat minder interessant product, dit zijn nagelvijlen van Zenner. Ik had eerst een hele fijne van Herôme, maar die had een vriendin geleend, en kwijtgemaakt. Dus ja, maar met dit pakketje kan ik nog wel even door.
Dit kost: 1.75


Dan nog twee sponsjes van Beauty essentials. Ik zag laatst een filmpje op beautygloss, en zag deze, en ze lijken me wel heel fijn en handig.
Het kost: 1.49


En als laatste kocht ik bij de Erica rozenwater. Ik had hier wel eens over gelezen maar dan van die van de kruidvat, maar toen ik in de Erica was dacht ik, waarom niet? Ik weet niet of ie fijn is maar ik wil hem zeker wel proberen!
Deze was: 2.50

Ik hoop dat jullie het een beetje leuk vonden om te lezen!
xxxx.