Pagina's

vrijdag 29 april 2011

Test make-up remover doekjes.

Sorry dat ik gister en eergister niks heb gepost! Ik was naar de efteling en er bleven vriendinnen bij mij slapen dus ik had niet veel tijd.
Vandaag schrijf ik een artikel over make-up doekjes. Ik heb drie verschillende getest en wil daar graag mijn mening over geven, lees verder als je het leuk vindt om te weten wat mijn mening is!




Ik begin met de doekjes van de Hema, deze gebruik ik al best wel lang. Ik vind ze heel erg fijn, dus als ze op zijn koop ik ze altijd weer opnieuw.

Dit is de verpakking, niet heel speciaal maar hij is niet lelijk.
De doekjes van de Hema zijn voor de droge en gevoelige huid. De prijs is niet duur vind ik, het ligt volgens mij zo rond de drie euro. 
Mijn oordeel:
Het verwijdert de make-up goed en snel en ik krijg er geen rode vlekken of jeuk van. Op de verpakking wordt beloofd dat het verzachtend is voor de huid, en dat is het zeker! Bij de meeste producten van de hema raakt mijn huid geïrriteerd, ik krijg er vlekken van en mijn huid word helemaal dik en warm, dit is het eerste product van de hema (naast de make-up) waar ik gewoon tegen kan.


De doekjes van Nivea. Ja, wat moet ik er over zeggen? Als ik een woord moet geven: slecht.
Ik geloof dat deze de doekjes rond de 3 of 4 euro zitten, en dat vind ik echt duur voor zo'n kwaliteit. Het kan zijn dat het aan mijn huid ligt maar ik kan er echt niet tegen, en op de verpakking staat dat het voor de gevoelige en droge huid is.
Mijn mening:
Zoals ik hierboven al zei ben ik niet echt positief over deze doekjes. Ten eerste haalt het de make-up niet goed weg, je moet echt een paar keer schrobben voordat het er een beetje af gaat.
Ik krijg er ook helemaal rode vlekken van en mijn ogen worden dik en rood.
Dit is wat op de verpakking belooft word: 'Reinigt mild, verwijdert waterproof make-up & kalmeert voor een zachte huid'.
Ik merk juist het tegenovergestelde van wat er belooft word, erg jammer.
Ik heb net even de ingrediënten gechekt en er zit parfum in, ik denk dat het daar aan ligt, want door mijn gevoelige huid kan ik niet tegen de meeste producten waar parfum in zit.
Het enige ding waar ik positief over ben is de geur maar dat is ook wel het enige.


Dan de doekjes van demak'up. Jullie hebben ze vast al wel voorbij zien komen op verschillende sites. Ik heb zelf dit pakketje niet ontvangen, maar ik kreeg van een vriendin deze reinigingsdoekjes om te testen. Ook deze zijn trouwens voor de droge en gevoelige huid.
Mijn mening hierover:
De doekjes verwijderen de make-up goed en erg snel. De geur is ook lekker vind ik, hier zit ook parfum in. Maar het irriteert niet aan mijn huid.
Een minpuntje vind ik wel dat mijn huid heel vettig is na het schoonmaken. Ook al haal ik de vettigheid er nog even af met water, het blijft nog een beetje zitten.

Mijn mening over allemaal samen:

lekkerste geur:
  1. Nivea
  2. Demak'up
  3. Hema
weghalen make-up:
  1. Hema
  2. Demak'up
  3. Nivea
irritatie aan de ogen:
  1. Nivea
  2. Demak'up
  3. Hema
vettigheid:
  1. Demak'up
  2. Nivea
  3. Hema



Ik hoop dat jullie er wat aan hadden!
xxxx