Pagina's

vrijdag 8 april 2011

Geshopt! 07-04-2011

Gister ben ik even naar de stad geweest met een paar vriendinnen van mij. We gingen even kijken in de kruidvat of de nieuwe collectie er was, en ja die was er eindelijk! Ik was super blij, ik was namelijk al een tijdje aan het wachten. Jammer genoeg had ik niet heel erg veel geld bij dus heb ik niet heel erg veel gekocht.

Catrice - Am I blue or green?
Dit is echt een heel mooi lichtblauw lakje. Ik zag ook nog een vergelijkbare van essence staan maar ik vond deze toch iets mooier. Ik weet nog niet precies hoe hij eruit ziet op mijn nagels, maar ik zal er binnenkort een review over schrijven. Toen ik thuis kwam zag ik wel dat hij in het potje heel erg op miss minty leek van gosh, maar ik hoop wel dat deze iets meer blauw is en niet echt een mintkleur want dat zou ik wel jammer vinden. Ik ben namelijk al heel lang op zoek naar een baby-blauw lakje.


Catrice blush - 020 Peach sorbet
Op verschillende sites had ik deze blush al voorbij zien komen, en de swatches er van waren zo mooi, dat ik hem ook echt heel graag wou hebben. Ik had hiervoor nog helemaal geen peach kleurige blushes.
Ik heb echt geen spijt dat ik deze heb gekocht, het is echt een hele mooi kleur.

Catrice - 050 Moulin rouge light
Ik vond deze nagellak er echt heel mooi uit zien. Toen ik bij de Nude-collectie keek zag ik meerdere nagellakjes die ik mooi vond, maar uiteindelijk koos ik toch voor deze. Ik weet niet heel goed hoe dit uitpakt op mijn nagels, maar dat ga ik binnenkort even uitproberen.


Wit hemdje van de h&m
We liepen ook nog even de h&m binnen, en ik zag zoals gewoonlijk weer heel erg veel leuke dingen. Dit hemdje was echt heel leuk, en ook al had ik al mijn kleedgeld al op voor deze maand, ik besloot 'm toch maar te kopen. Hij was 15 euro. 



Oorbellen van de h&m
Deze oorbellen zijn echt heel groot en ook best wel zwaar, maar ik vond ze zo mooi! Ik weet niet of ik ze heel vaak ga dragen omdat ze best wel zwaar zijn.

Nou, dit was mijn shoplog.
xxxx.