Pagina's

vrijdag 22 april 2011

Shoplog 22-4-2011.

Vandaag was ik met drie vriendinnen naar de stad geweest. Al een tijdje liggen de nieuwe collecties van Catrice en Essence bij ons in de winkel, de vorige keer toen ik er was had ik alleen niet heel veel geld mee. Gelukkig had ik nu wat meer geld en kon ik wat meer kopen.
Ik ga jullie laten zien wat ik heb gekocht bij: de kruidvat, de boekenwinkel en de h&m.

Ik begin met de nagellakjes, van Essence en Catrice. Van links naar rechts: Catrice I wear my sunglasses at night - Essence nail art tip painter in de kleur: 03 silver surfer - Essence Nail art special effect topper in de kleur: hello holo.
I wear my sunglasses at night wou ik al een tijdje, maar de vorige keer toen ik in de kruidvat was, was die helaas uitverkocht, en nu had ik gelukkig net de laatste! Verder hou ik echt van nail art dus die andere twee lakjes zijn daar heel leuk voor.

De essence nailart stampy set is een soort Konad maar dan van Essence. Dat is dus om figuurtjes op je nagels te maken. Ik wou al een tijdje konad maar vond het toch best wel duur, en toen ik deze zag wou ik hem wel eens proberen. Ik heb hem al uitgeprobeerd, maar dat lukte op het begin niet omdat ik er een plasticje over had zitten, die ik niet had gezien! Daarna lukte het wel best goed. In dit setje zit eem plaatje met figuurtjes erop, een stempel en een schraper.

Ik was op zoek naar een nieuwe concealer, toen ik de kruidvat in liep ging ik bij de Catrice kijken en ik koos uiteindelijk de Catrice perfect adapt concealer. Er zit aan de linkerkant een kwastje en aan de rechterkant moet je draaien zodat er uit het kwastje concealer komt. Ik heb het al uitgeprobeerd en het werkt heel erg fijn. Ik heb hem gekocht in de kleur: 020 Natural beige.


Ook had ik bij de kruidvat een oogschaduw palletje gekocht van Catrice in de kleur: Never let me go! Het zijn bruintinten, en dat vind ik erg mooi, ik ben namelijk niet zo van de felle kleurtjes.
Op de foto zie je ook nog een kwast, die is van de hema, ik had op http://www.pinkypolish.nl/ gelezen dat dit een erg fijne oogschaduw kwast was, dus toen ik in de hema was had ik deze gekocht. De kwasthaartjes zijn eigenlijk helemaal wit, maar ik had de oogschaduw even uitgeprobeerd, dus het puntje is bruin, sorry daarvoor!


Toen ging ik naar de h&m daar heb ik deze ketting gekocht, hij is goud met bruine linten eraan zoals je kunt zien. Ik zou niet weten waarmee ik dit zou moeten combineren, maar ik vond hem gewoon erg mooi, dus ik vind er wel iets op. Deze was trouwens 8 euro.


Verder kocht ik nog bij de h&m een setje van twee haarbanden. Ik ben normaal echt niet van de haarbanden, maar ik vond deze wel mooi en het is ook wel handig bij het sporten en zo. De bovenste lijkt trouwens net wit, maar het is licht roze.



Dan had ik nog twee boeken gekocht, bij de boekenwinkel. Het boek hierboven op de foto is good luck van Christine Otten en Erik Kessels. Als ik de boeken uitheb zal ik er even een review over schrijven.
Deze was trouwens 6 euro.


Dan nog een wat dikker boek, negentien minuten van Jodi Picoult. Dit is de schrijfster van het boek van My sister's keeper. Ik moet zeggen ik weet niet echt wat ik er van verwacht, maar ook over dit boek zal ik een review schrijven. Dit boek kostte maar 5 euro.

Ik hoop dat jullie het leuk vonden!
xxxx.