Pagina's

woensdag 6 april 2011

Geshopt!

Al weer een week geleden ben ik naar de stad geweest, op woensdag en op vrijdag. Ik heb foto's gemaakt van de dingen die ik heb gekocht.

Evian spray
Ik had er al op veel blogs over gelezen, en veel positieve dingen over gehoord. Ook was ik een tijdje geleden bij een visagiste (voor school, voor mijn sectorwerkstuk) zij vertelde ook dat ze dit gebruikte nadat ze mensen had opgemaakt, ze vertelde dat het heel handig was zodat de make-up langer bleef zitten.
Ik heb het al wel geprobeerd, het werkt wel maar het is niet dat ik opeens heel veel verschil merk. Ik denk dat ik hem ook vooral in de zomer ga gebruiken om even lekker op de spuiten als ik het warm heb.
Deze was volgens mij 6 of 7 euro, bij de etos.



Hema blush kwast
Ik was al een tijdje op zoek naar een blush kwast. Bij de hema hebben ze altijd opzich wel goedkope, goede kwasten. Ik gebruikte eerst voor het aanbrengen van blush, de powder & blush brush van essence. Maar die vond ik een beetje te bol en groot voor het aanbrengen van blush, voor poeder is die wel heel fijn.
Ik vind deze blush kwast wel heel erg fijn, hij is schuin, dus het is makkelijk op aan het brengen. Hij was volgens mij 3 euro.



Catrice oogpotlood
De oogpotlood die ik nu gebruik is bijna op (Black menia van essence) dus ik vond het wel fijn om dan alvast een nieuwe te hebben. Thuis kwam ik er achter dat er glitters inzitten. Dat vind ik een beetje jammer, maar het maakt ook niet zo heel erg veel uit. Aan de achterkant (links op de foto) zit een soort kussentje waarmee je het oogpotlood uit kunt wrijven. Het is kleur nummer: 010 diamond black.


Catrice nagellak
Ik zat al heel lang te wachten op de nieuwe nagellakjes van Catrice, maar die hadden ze helaas vorige week nog niet bij mijn woonplaats in de kruidvat. Morgen ga ik weer even kijken en dan hoop ik dat ze het dan wel hebben. Nou in ieder geval, het lakje wat ik nu heb gekocht had ik hiervoor nog nooit in de collectie gezien en ik vond hem echt heel gaaf! Het is een paars shimmer lakje, ik weet niet precies hoe ik het uit moet leggen maar hij is echt heel erg mooi! Het is kleur nummer: 110 Poison Me, Poison You!



Essence nagellak
Dit is echt een prachtig donker blauw, met lichtblauw lakje met goude glitters. Hij heet: 38 Choose me!
Deze is trouwens ook nog uit de 'oude' essence collectie.



Catrice blush
Een nieuwe blush! Eerst droeg ik nooit blush maar sinds ik een tijdje geleden een blush van catrice heb gekocht wou ik meer! Ik zag deze blush in de winkel liggen en kon hem niet laten liggen. Het is een soort baksteen-achtig kleurtje (oké haha, dat klinkt heel lelijk), hij is echt heel erg mooi. Nummer: 130 Light burgundy.


Catrice compact powder
Bij deze compact powder heb ik al een paar keer getwijfeld of ik hem nou zou nemen of niet, en toen ik vrijdag in de stad was heb ik besloten om hem maar gewoon te kopen. En ik heb er zeker geen spijt van! Ik vind hem er echt leuk uitzien omdat hij allemaal verschillende kleurtjes bij elkaar heeft en hij is precies de goede kleur voor mij. 010 rose beige.

Ik hoop dat jullie het leuk vonden.
Als jullie nog vragen hebben over een product of een review willen zien dan hoor ik het graag!
xxx.